תביעת סיעוד – הפתרון לחולה סיעודי

קרדיט תמונה FREEPIK

כל אחד יכול להזדקק לתמיכה ועזרה בביצוע פעולות יום יומיות, וישנם אנשים שעבורם היום הזה אינו רחוק. כאשר האדם אינו מסוגל להתנייד או לאכול בכוחות עצמו, עליו להגיע לטיפולים רפואיים לא מעטים ולקבל מטפל סיעודי אשר יוכל לדאוג לו כאשר בני משפחתו אינם בבית. אם כן, עבור החולה הסיעודי יש צורך להשיג תביעת סיעוד אשר תאפשר לו להתקיים.

מי באמת זכאי לתביעת סיעוד?

לא אחת קורה שבני משפחתו של המטופל שולחים את הטפסים לחברת הביטוח, אך מקבלים סירוב בטענה כי יקירם אינו חולה סיעודי, שכן הוא אינו עומד בכל הדרישות. אנו כאן נעשה סדר ונראה מי מוגדר כחולה סיעודי ומה צריך לעשות כדי לקבל את הכסף:

  1. מהי ההגדרה של החולה הסיעודי?

על פי הביטוח הלאומי, חולה סיעודי נחשב לאדם שאינו מסוגל לבצע באופן עצמאי שש פעולות בסיסיות כמו אכילה, שתייה, ניידות, לבישת בגדים ופשיטתם, הליכה לשירותים וביצוע מקלחת. כדי לבדוק שהמטופל אינו מסוגל לבצע את הפעולות האלה, נשלח נציג מטעם חברת הביטוח. הוא מבקש מהאדם הסיעודי להראות לו בתנועות כיצד הוא אוכל או מתנייד, כדי לבחון אם הוא באמת אינו מסוגל לבצע את הפעולות הבסיסיות ביותר וזקוק לעזרה של אדם אחר.

  1. יש להגיש את הטפסים לחברת הביטוח.

בשלב הבא מגישים את כל הטפסים הרלוונטיים לחברת הביטוח. מדובר בעיקר בטפסים רפואיים ואישורים שונים המעידים על כך שהמטופל אכן סיעודי. כדי להוכיח שיש בעיה, חשוב להגיש כמה שיותר טפסים, על מנת לצמצם את הסיכוי לקבל דחייה.

  1. הגשת טפסים – לבד או דרך חברת ביטוח?

אחת השאלות ששואלים לא מעט בני משפחה של חולה סיעודי היא האם כדאי להגיש טפסים באופן עצמאי או לפנות לחברה המטפלת בכל הנושא. באופן כללי, אין חוק שאומר שצריך להגיש תביעת סיעוד דרך חברה, אבל כאשר מגישים את התביעה עצמאית זוכים לא פעם לסירוב. כי בעת קבלת הבקשה, התגובה האוטומטית של חברת הביטוח היא לסרב בתקווה שבני משפחתו של המבוטח יתייאשו מן העניין ולא יפנו שוב. וזאת בנוסף לכל הטפסים והאישורים שיש צורך לאסוף באופן תמידי. חברה מקצועית, לעומת זאת, מלווה את המבוטח בכל הדרוש. היא מכירה את חברות הביטוח מקרוב ויודעת איך להזיז את הדברים, כך שהמבוטח יקבל את כל הכספים הדרושים לו כדי להתקיים.

מגישים תביעת סיעוד עם חברת מגן

אם אתם מחפשים חברה מנוסה ומקצועית שתסייע לכם להגיש את הטפסים המרובים ולקבל את כל הכספים, חברת מגן היא התשובה. מדובר בחברה מנוסה אשר נוסדה במיוחד כדי לעזור למבוטחים להגיש תביעות ולקבל את הכספים. הצוות של החברה מעניק יחס אישי לכל לקוח. הוא בוחן כל מקרה לגופו ומכוון לגבי הטפסים שיש להגיש. כי גם כשהמצב נראה אבוד, קיימת דרך לנצח בתביעה.

 

 

שתף

כתבות נוספת

בימינו ניתן למצוא בשוק סוגים שונים של כיסאות גלגלים למכירה והשכרה, לרבות כיסאות גלגלים קלים. במאמר הבא תוכלו לקרוא על כיסא גלגל קל והמשמעות שלו

מהו מסחר אלגוריתמי?

אילו אסטרטגיות מסחר אלגוריתמיות קיימות? מה עובד הכי טוב? מה ההבדלים ביניהם ומדוע כדאי לבדוק אותן מסחר אלגוריתמי הוא מערכת שבה ניירות ערך נסחרים באופן

מחפשים סוכן ביטוח? לקבלת הצעת מחיר מלאו פרטים