קניית לידים לביטוח

אמנם קבלת לידים לביטוח רכב עשויה קשה משימה קשה עבור רוב הסוכנים, אך מי שלא השתמש באינטרנט בכדי ליצור לידים מחמיץ הזדמנות ענקית.

סוכני ביטוח רבים משתמשים בפייסבוק, לינקאין, אינסטגרם, ואפילו טוויטר כדי ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים, להעביר אותם דרך המשפך השיווקי שלהם ולהפוך אותם ללקוחות.

אך יש דרך קלה יותר – אחת השיטות הנפוצות של סוכני ביטוח ליצירת לקוחות חדשים היא לקנות לידים "חמים" של לקוחות פוטנציאליים אשר מעוניינים בשירותי ביטוח.

כשאתה קונה לידים לביטוח

עליך לציין בדיוק איזה סוג ליד אתה רוצה לקנות. יש סוגים שונים של לידים לביטח – יש כאלה לביטח רכב, לביטוח דירה, ביטוח חיים, וכמעט בכל תחום אפשרי קיימים לידים לביטוח. לכן עליך לבדוק את האפשרויות שלך, וודא שהלידים שאתה רוכש מסוננים בדיוק לפי סוג הביטוח שהם רוצים, איזור בארץ, ולפעמים אפשר לבקש סינונים מורכבים יותר כמו גיל, מצב משפחתי וכדומה – ככל שהליד ענה על יותר שאלות מדוייקיות רוב הסיכויים שהוא יתאים לך יותר ויומר בקלות יותר להיות לקוח חדש שלך. זה אחד הכללים החשובים ביותר בקניית לידים לביטוח.

וודא שאתצה קונה לידים בלעדיים – ספקים רבים מוכרים את אותו מידע על לקוחות פוטנציאליים לסוכנים מרובים

אם מחיר הליד שמציעים לך הוא זול מאוד – ייתכן שהליד נמכר במקביל לסוכני ביטחמ אחרים כך שתאלץ "להתחרות" עם ספקי ביטוח מקומיים אחרים על אותו הליד. מה שעלול להרוס לחלוטין את מטרת רכישת הלידים.

עדיף להשקיע יותקר בלידים איכותיים ובלעדיים, מאשר לקנות לידים זולים אשר אינם בלעדיים ואולי אינם מסוננים כמו שצריך.

אם אפשר – ברר מאיפה הליד מגיע

כדי לקנות לידים טובים לביטוח כדאי לדעת מהיכן הלידים מגיעים – האם הם הגיעו מאתר אינטרנט? מה הם ראו באתר אינטרנט? האם ממודעה בפייסבוק? מה היה כתוב בה? ככל שתדע יותר פרטים על מקור הליד – כך תוכל לפנות אליו בצורה יותר בטוחה ולוודא שהוא יודע למה אתה חוזר אליו.

רכישת לידים בזמן אמת מאפשרת לכם להתמקד במכירת ביטוח ללקוחות פוטנציאליים מבלי לדאוג לשיווק ולבזבז זמן על פרסום

על ידי רכישת לידים לביטוח תוכלו לחסוך זמן יקר מסוכנויות הביטוח ולהימנע משימוש יקר ולא יעיל במתווכי צד שלישיללקוחות פונטציאליים, תוכלו לחסוך זמן על מאמצי השיווק והפרסום ולהתמקד רק בהלפוך את הלידים הלוהטים ללקוחות משלמים.

בהצלחה!!

שתף

כתבות נוספת

בימינו ניתן למצוא בשוק סוגים שונים של כיסאות גלגלים למכירה והשכרה, לרבות כיסאות גלגלים קלים. במאמר הבא תוכלו לקרוא על כיסא גלגל קל והמשמעות שלו

מהו מסחר אלגוריתמי?

אילו אסטרטגיות מסחר אלגוריתמיות קיימות? מה עובד הכי טוב? מה ההבדלים ביניהם ומדוע כדאי לבדוק אותן מסחר אלגוריתמי הוא מערכת שבה ניירות ערך נסחרים באופן

מחפשים סוכן ביטוח? לקבלת הצעת מחיר מלאו פרטים