קורס רפרנט מקצועי אורין שפלטר

קרדיט יח"צ

קורס רפרנט מקצועי לסוכני ביטוח, מיועד עבור אנשים המעוניינים להשתלב בתור רפרנטים בחברות הביטוח והסוכנויות השונות. רפרנט ביטוח הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בעולם הביטוח. בכל חברת ביטוח הרפרנטים הם אלו האחראים על השירות ועל התקשורת עם הלקוחות. הרפרנטים אחראים על התפעול האדמיניסטרטיבי והם מטפלים בכל התביעות של המשרד. קודם כל הם דואגים לכך שכל הצדדים יספקו את המידע האמין ביותר עבור כל תביעה. הרפרנטים אחראים על הגשת תביעות, הם מספקים מענה ללקוחות בכל הנוגע לביטוחים השונים של המשרד, הם מעדכנים פוליסות ביטוח ומבצעים תפקידים רבים נוספים הקשורים לתפקוד התקין של המשרד. 

היתרון הגדול של לימוד המקצוע, הוא הזמן הקצר הנדרש להכשרה והתנאים הנוחים לקבלה. אין צורך בלימודים ארוכים ותובעניים וכל אחד יכול להתקבל ללימודים. קורס רפרנט מקצועי במכללת אורין שפלטר מנוהל על ידי טובי המרצים בתחום, מרצים של המכללה ואנשי מקצוע מעולם הביטוח. בסיום הלימודים עומדים בפניכם כמה אופציות מעולות לפרנסה שאחד מהם הוא תפקיד רפרנט ביטוח באחת מחברות הביטוח המובילות. תוכלו לעבור בחברות ביטוח, סוכנויות ביטוח, חברות השכרת רכב, חברות ליבוא כלי רכב, מחלקות הביטוח של תאגידים גדולים ועוד מגוון רחב של מקומות עבודה. בנוסף לכך עבודה כרפרנטים היא הזדמנות לרכוש השכלה מקצועית לקראת השתלבות בתחום הביטוח והתקדמות בתחום. לאחר תחילת העבודה השמיים הם הגבול.

קרדיט יח"צ

קורס רפרנט ביטוח תחומי לימוד וזמן הכשרה

קורס רפרנט ביטוח במכללת אורין שפלטר אורך 3.5 חודשים. הנושאים הנלמדים כוללים את כל תחום הביטוח. ביטוח רכוש, ביטוח תאונות אישיות, ביטוחי אובדן כושר עבודה, ביטוחי בריאות וביטוח סיעודי ועוד שורה ארוכה של ביטוחים נוספים. כמו כן הקורס בנוי מחלק בסיסי ומחלק נוסף בהתאם לבחירה של הסטודנט. בכל מקרה עם השלמת הקורסים הבסיסיים תוכלו להתקבל לתפקיד רפרנט באחת החברות המובילות בתחום. בנוסף, הסטודנטים יכולים להשלים את הלימודים בביטוח פנסיוני או בביטוח אלמנטרי בהתאם לתחום שמתאים עבורם. תוכלו כמובן גם ללמוד את שני התחומים במקביל. במקביל לקורס לרפרנטים יש במכללה הכשרה מקיפה בלימודי ביטוח במסלול מקיף וייחודי אשר מכשיר את הסטודנטים לקראת היציאה לשוק העבודה.

הקורסים משלבים בין ידע תיאורטי רחב היקף לבין תרגולים מעשיים. השילוב בין תיאוריה למעשה הוא החלק המרכזי ביותר בתוכנית הלימודים. כמו כן ישנו דגש מיוחד להתנסות בעבודה עם התוכנות בהן משתמשות חברות הביטוח השונות. המטרה היא קליטה מהירה יותר בעבודה לאחר סיום הלימודים. 

קרדיט יח"צ

לימודים בתחום הביטוח

לימודים בתחום הביטוח מאפשרים לסטודנטים רבים לרכוש השכלה מקצועית. כיום סטודנטים רבים מדלגים על התואר הראשון ופונים ישירות ללימודים מקצועיים. הסטודנטים מעוניינים לסיים את הלימודים בזמן קצר יותר ולקבל הכשרה מתאימה לעבודה. בהתאם לכך המכללות השונות ברחבי הארץ שמות דגש על הצוות המקצועי, המכיל אנשי שטח שעובדים בפועל בתחום הביטוח. כמו כן במהלך הלימודים, נעשה שימוש נרחב בסימולציות ותיאורי מקרים.

החידוש הגדול של השנים האחרונות הוא הלימוד המקוון, והשילוב של טכנולוגיות למידה מתקדמות במהלך הלימודים. כמו כן סטודנטים רבים לומדים במסלול מיוחד המשלב בין הלימוד המקוון לפרונטלי. לימודים היברידיים צוברים תאוצה והמון מכללות מציעות תוכניות לימודים היברידיות לטובת תלמידי המכללה. באתר האינטרנט של מכללת אורין שפלטר, יש לנו מערך מוקלט של כל השיעורים כולל וובינרים וחומרי עזר נוספים. כמו כן יש לנו היצע נרחב של קורסים מקוונים והיברידיים. 

לימודי ביטוח מכילים גם תוכניות מקצועיות עבור סוכני ביטוח, משווקים ויועצים. לימודים אלו יותר תובעניים והם דורשים מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בכל מקרה ישנם עוד הרבה אופציות נוספות בתחום הביטוח שאינן דורשות הכנה ארוכת טווח. אחד מהם הוא חתם ביטוח המכשיר אתכם להשתלבות מהירה בחברות ובסוכנויות השונות.

שתף

כתבות נוספת

בימינו ניתן למצוא בשוק סוגים שונים של כיסאות גלגלים למכירה והשכרה, לרבות כיסאות גלגלים קלים. במאמר הבא תוכלו לקרוא על כיסא גלגל קל והמשמעות שלו

מהו מסחר אלגוריתמי?

אילו אסטרטגיות מסחר אלגוריתמיות קיימות? מה עובד הכי טוב? מה ההבדלים ביניהם ומדוע כדאי לבדוק אותן מסחר אלגוריתמי הוא מערכת שבה ניירות ערך נסחרים באופן

מחפשים סוכן ביטוח? לקבלת הצעת מחיר מלאו פרטים