ביטוח חיים למשכנתא – ביטוח לחיים

ביטוח חיים למשכנתא הוא חובה במידה ונטלתם הלוואה לרכישת הדירה שלכם. ביטוח זה מהווה למעשה מוצר שמטרתו להגן באופן ספציפי על המשפחה שלכם.

מדינת ישראל מחייבת לבטח את המשכנתאות שלנו על מהנת להגן על משפחתכם. בעיקר מפאת נשיאה בעול של התשלומים הכבדים הנדרשים במצב שבו תלכו לעולמכם.

ביטוח חיים משכנתא
צילום: CANVA

ביטוח חיים יקל עליכם במצב שבו תבקשו הלוואה

במידה ותהיו מעוניינים ליטול הלוואה מסוג משכנתא, המדינה מחייבת אתכם בביטוח חיים למשכנתא. מטרתו הגנה על חברת ההלוואות במידה ותיאלצו להפסיק את מתן תשלומי ההחזר. הפסק התשלום יכולה להיות בגין מוות, נכות, אבטלה וכיוצא בזאת.

הקיום של הביטוח הזה יקל על הלווים לאשר לכם את ההלוואה. חברות משכנתאות תרות אחר הדרך להגנה על האינטרסים שלהן בעסקה. נוכחותו של הביטוח תעניק לחברה המלווה לכם כסף ביטחון נוסף כי אף באם תלכו מהעולם הזה, החוב שלכם ישולם במלואו.

הגנה מאובטחת על הנכס שלכם:

כאשר הנכם משלמים עבור הבית החדש שלכם מקדמה ותשלומי משכנתא מדי חודש, הנכם נושאים בהוצאות מרובות, לכל דבר ועניין. בוודאי יהיה צר לכם לדעת כי הנכם יכולים לאבד את כל ההשקעה שלכם עם מותכם רק בשל כי היקרים שלכם שנותרו בחיים יתקשו לעמוד בתשלומים של המשכנתא. בביטוח חיים למשכנתא, הכנסות הביטוח עוברות למלווה ומנקות את החוב – באופן הזה שבני הזוג והצאצאים שלכם עשויים להיות המוטבים לרשת את הנכס שלכם חף מכל תשלום.

ביטוח זול יותר בטווח הארוך –

ביטוח חיים למשכנתא כולל פרמיות נמוכות יותר, כדי להסביר את הירידה הרגילה בסכום הכיסוי למשך כל השנים.

מה הכוונה של כיסוי רק עבור המשכנתאות וכיצד עוקפים זאת?

באם הגיעה שעתכם להיפרד מן העולם הזה, בני הזוג שלכם אשר נשארו בחיים יידרשו לשאת בהוצאות רבות בשביל הקבורה שלכם, כמו גם עבור הוצאות משק הבית היומיומיות. בשל כך כי הביטוח עבור המשכנתא מוגבל רק לתשלום עבור ההלוואת של הדירה. בני הזוג שלכם לא עשויים להשתמש בתמורה לצרכים אחרים או לתשלום חובות אחרים. על מנת לעקוף את התרחיש הזה, כדאי לכם לרכוש תערובת של פוליסת ביטוחי חיים סטנדרטית ופוליסת ביטוח חיים למשכנתא באופן כזה שהם יכסו את כל ההיבטים שהובאו לעיל.

להצעת מחיר משתלמת

למידע נוסף על ביטוחי חיים

שתף

כתבות נוספת

בימינו ניתן למצוא בשוק סוגים שונים של כיסאות גלגלים למכירה והשכרה, לרבות כיסאות גלגלים קלים. במאמר הבא תוכלו לקרוא על כיסא גלגל קל והמשמעות שלו

מהו מסחר אלגוריתמי?

אילו אסטרטגיות מסחר אלגוריתמיות קיימות? מה עובד הכי טוב? מה ההבדלים ביניהם ומדוע כדאי לבדוק אותן מסחר אלגוריתמי הוא מערכת שבה ניירות ערך נסחרים באופן

מחפשים סוכן ביטוח? לקבלת הצעת מחיר מלאו פרטים