ביטוח דירה במודיעין – קרוב או רחוק

ביטוח דירה במודיעין חשוב ומשמעותי ואסור לוותר עליו למרות הבניה חדשה ותחושת הביטחון. מטרת ביטוח הדירה הוא ההגנה מפני נזקים פיזים, גניבות, רעידות אדמה ועוד.

איזה ביטוחים נכללים בתוך ביטוח דירה במודיעין?

משמעותי שתבינו כי תחום ביטוחי הדירות כולל שני ביטוחים, ביטוח של התכולה ואף ביטוח של המבנה וכל אחד מבינכם עשוי להגיע להחלטה במידה והוא רוצה לרכוש רק ביטוח מבנה או במידה והוא רוצה לרכוש אף ביטוח תכולה. הכיסויים של הביטוח הנ"ל כוללים מקרים כמו למשל – גניבה, פריצה, דליקה, נזקי טבע, מים, נזקים באינסטלציה, וכיוצא בזאת. נכון במציאות העכשווית מרבית בני האדם מחליטים לרכוש ביטוח דירה בשל כך כי עסקינן אודות ביטוח הכרחי שמכסה כל מיני תקריות בנכס מן ההיבט הכספי, כדי שיהיה באפשרותם לתקן בעיות בדירה או לרכוש את אותו ציוד שנפגע אשר מכוסה במסגרת הביטוח.

ביטוח דירה במודיעין
צילום:CANVA

מה ההיבטים שעליכם להביא בחשבון בעת רכישת ביטוח דירה?

  • במידה והנכם גרים בבניין או בבית משותף, משמעותי שתדעו כי מרבית פוליסות הדירה לא יכסו את ערך הקרקע.
  • בכל עת באפשרותכם לרכוש ביטוח דירה במודיעין בסיסי ולהחליט אילו הרחבות של הביטוח הנכם רוצים להוסיף. מה שיאפשר לכם רכישה של ביטוח בעלות שמתאימה למסגרת התקציב שלכם וכיסוי של הדברים הכי חשובים בבית שלכם.
  • עליכם לוודא היטב אצל חברת הביטוח במידה וקיימים כל מיני חריגים שחשוב שתדעו עליהם.לדוגמה – כיסוי של כל הדברים בעלי הערך בבית, גם במידה ועסקינן אודות תכשיטים יקרי ערך וגם במידה ועסקינן אודות המחשב החדש והיקר שלכם. עליכם, בכל עת, לוודא כי ביטוח דירה במודיעין כולל את כל התכולה של הנכס שלכם.
  • כשהנכם חותמים על גבי הפוליסה, עליכם בכל זמן לוודא כי סכום הפוליסה שמצוין בהסכם באמת מתאים לתכולה שנמצאת בנכס. חשוב שהסכום יהיה שלכם ושהינו משקף את השווי של הבית או הציוד אשר נמצא בבית שלכם.

מה צריך לדעת אודות רכישת ביטוח דירה במודיעין?

קודם כל, בעת רכישת  ביטוח דירה במודיעין עליכם לדעת כי מדינת ישראל חוקקה בחוק את התנאים של פוליסה תקנית עבור ביטוח דירה והן כל חברות הביטוח נדרשות לכלול בפוליסות ביטוח דירה שהן מציעות את כל תנאי הפוליסה התקנית. ביכולתם של חברות הביטוח להרחיב ולהציע לכם עוד פיצויים וכיסויים ועוד תנאים שהינם יהיו בעדכם, אך אין פחות מהמינימום שמבוקש בפוליסה התקנית ובחוק. החוק אשר קובע את דרישות הפוליסה התקנית, מכונה תקנות הפיקוח על עסקי הביטוח,  אשר נחקק במהלך שנת 1986 והינו תוקן במהלך שנת 2915, על מנת להגן עליכם.

שתף

כתבות נוספת

בימינו ניתן למצוא בשוק סוגים שונים של כיסאות גלגלים למכירה והשכרה, לרבות כיסאות גלגלים קלים. במאמר הבא תוכלו לקרוא על כיסא גלגל קל והמשמעות שלו

מהו מסחר אלגוריתמי?

אילו אסטרטגיות מסחר אלגוריתמיות קיימות? מה עובד הכי טוב? מה ההבדלים ביניהם ומדוע כדאי לבדוק אותן מסחר אלגוריתמי הוא מערכת שבה ניירות ערך נסחרים באופן

מחפשים סוכן ביטוח? לקבלת הצעת מחיר מלאו פרטים