איך עושים ביטוח מנהלים

כולנו מכירים את הסוגים הבסיסיים של ביטוח חיים, אך חיים צמודים ואוניברסאליים הם באמת הסצנה בתכנון העסקי. סוג זה של כיסוי כולל בפרט אנשים וחברות החשובים לפעילות העסקית של החברה. כאשר אנו מדברים על חברות ההשקעות המדורגות הגבוהות ביותר בארה"ב ובקנדה, איננו מדברים על אף חברה הדדית. תוכנית חיים וביטוח למנהלים מציינת את הערך שאתה מייחס לאנשים מסוימים או לחברות מסוימות.

שימוש בערך המזומן של פוליסת ביטוח חיים בכדי לספק הטבות נוספות לעובדי המפתח הוא דרך נהדרת לשמור על הכישרון העליון. חברות מצליחות מבינות זאת, וביטוח חיים לאנשי מפתח הוא דרך אחת לעשות זאת.

מה שיזמים רבים אינם יודעים

הוא שביטוח חיים אוניברסלי צמוד יכול להיות כלי נהדר למימון תוכניות בונוס. זה נותן תמריץ נוסף לאנשי מפתח על ידי שימוש בשווי המזומנים של הפוליסה לעומת ערך החיים (כלומר הפרמיה) של פוליסת IUF. ביטוח חיים לגברים לא צריך להיות מושווה לפוליסות Iul כי זה הרבה יותר זול.

לטובת החברה ניתן לשלב ביטוח אובדן כושר עבודה עם ביטוח חיים של אדם מפתח ולהגדיר אותו לכיסוי עלויות השיקום

עם תוכנית בונוסים מנהלים, חברה יכולה להציע למנהליה המרכזיים תמריץ לצמיחת עסקיהם על ידי תשלום הסכום המזומן של צבירת פוליסת ביטוח. הסדר בונוס מנהלים מוגבל (REBA) ייכלל בתוכנית על ידי שימוש במזומנים ממבטחי חיים וכבסיס לתוכנית בונוס מנהלים למנהלים.

חשוב גם מבחינת העובד לדעת מה עובר לביטוח חיים למנהלים

זהו יתרון פשוט מאוד שמעביד יכול להציע כדי למשוך ולשמור על אנשי מפתח החשובים להצלחת החברה ולצמיחת עסקיה. חשוב להקים פוליסת ביטוח חיים חשובה לעובד מסוים, מכיוון שהם הכוח המניע מאחורי החברה ומכיוון שהם חשוב שהיא תוקם – עבורם.

פוליסת ביטוח חיים חשובה למנהלים מכינה יזם למוות בלתי צפוי של מנהל חברה או לבעלי עסקים במקרה של מחלה קשה או מוות.

אינך יכול לחזות את מותו של מנהל מפתח בחברה שלך, אך יזמים יכולים להתכונן לאירוע כזה על ידי הגדרת תוכנית ביטוח חיים למנהלים. שוחח עם סוכן הביטוח העצמאי שלך על הסוגים הבאים של ביטוח חיים ונכות לעסק או לעסק שלך.

ביטוח חיים קבוע עדיף על המונח בעת תכנון תוכנית בונוס מנהלים בהתאם לסעיף 162

ביטוח חיים לאנשי מפתח יכול להיעשות כביטוח מונח לתקופה מוגדרת. מבטחי חיים שתוכננו במיוחד עם כיסוי חיים אוניברסלי מורחב הם אפוא האפשרות האידיאלית עבור תוכניות הבונוס של המנהלים. ביטוח חיים קבוע ונכות למנהלים מאריך את תוחלת החיים של איש המפתח בחברה שלך, לא רק של המנהל.

הגישה לתוכניות ספקיות

היא כמעט בלתי מוגבלת, מה שאומר שזה עובד בשבילך, ואנחנו יכולים לעזור לך בכל שאלה שיש לך לגבי מדוע אתה מנסה לקנות תוכנית כזו. יועצי הביטוח העצמאיים שלנו יכולים לעזור לך בניהול תוכנית יעילה, ללא קשר איזה סוג של תוכנית פרישה יש לך. כדי לוודא שתוכנית ביטוח החיים שלך עם בונוס ממומן היא הבחירה הנכונה, או אם אתה רוצה לדבר עם איש מקצוע מנוסה, התקשר אלינו.

אנו מחויבים לפתח חבילות המציעים יתרונות כלכליים הן למעסיקים והן לעובדים, ומנצלים ביטוחים איכותיים כמו ביטוח בריאות ופנסיה ומשאבי הון.

ביטוח מובנה ומצורף כהלכה

למעט ב enefits, יכול לאפשר למעסיק לשמור על אפשרויות כיסוי בריאותיות מבצעות תוך היותו תואם ACA. עם תכנון נוסף, פוליסת ביטוח חיים עם גמלת מוות תתווסף לעיזבונו החייב במס של מנהל מרכזי וחלק מצוואתו. כדאי להשתמש בפוליסה למימון פוליסת חיים וביטוח בלתי חוזרת. כל מי שמתכנן להשתמש בתמורה לרכישת תוכנית פרישה יכול לעשות ביטוח חיים משלו. עובד שצבר הון גדול הוא מועמד טוב לתוכנית ביטוח קצבת מוות ולתוכנית 401 (k).

אם אתם מחפשים דרכים להגן על העסק שלכם

ביטוח החיים של איש המפתח הוא דרך נהדרת לעשות זאת. אפשרות אחת יכולה להיות שימוש בחלק מבונוס לרכישת ביטוח חיים אם יש פער בכיסוי. אם ברצונך להציע לעובדיך גישה לתוכניות הביטוח הזולות והאיכותיות ביותר, חשוב למצוא אותן. באפשרותך לשפר את הכיסוי שלך על ידי בדיקת ביטוח הנכות וההכנסה הקיימים אצל המעסיק שלך וקביעה האם הכיסוי אינו מספיק.

שתף

כתבות נוספת

בימינו ניתן למצוא בשוק סוגים שונים של כיסאות גלגלים למכירה והשכרה, לרבות כיסאות גלגלים קלים. במאמר הבא תוכלו לקרוא על כיסא גלגל קל והמשמעות שלו

מהו מסחר אלגוריתמי?

אילו אסטרטגיות מסחר אלגוריתמיות קיימות? מה עובד הכי טוב? מה ההבדלים ביניהם ומדוע כדאי לבדוק אותן מסחר אלגוריתמי הוא מערכת שבה ניירות ערך נסחרים באופן

מחפשים סוכן ביטוח? לקבלת הצעת מחיר מלאו פרטים